Vyhněte se rýmě!

Dalo by se říct, že i naprosto zdravý člověk, který nebývá nemocný, zažije tu a tam typickou rýmu. Naštěstí, léčená i neléčená rýma trvá týden, ale co udělat pro to, aby jste se ji vyhnuli včas a předešli její následkům v podobě léčení a neskonalé únavy?
·        Vybíhání na čerstvý vzduch
Zcela zásadní pro to, aby jste se vyhnuli nastydnutí, je oblékat se. Nejčastější chybou je, že vyběhnete s košem, nebo na chvíli ven, jenom v tom, co máte doma. Nejsnadnější způsob jak nastydnete je pohybovat se v teplotních rozdílech, bez výměny oblečení. Jestli jděte na chvíli ven, nebo na balkón, vezměte si na sebe ještě jednu vrstvu. Připravíte tím váš organismus na změnu a vyhnete se snadnému nachlazení.
·        Nachlazení ve vašem okolí
Taky jste slyšeli už větu od vaší kamarádky/kamaráda, „mám rýmu, ale nic to není“? Naopak! Nepodceňujte to, že tomu tak je a straňte se vašim blízkým po dobu, když jsou nemocní. Takhle přijdete nejenom do styku s bacily, ale přivodíte si nemoc, která se může prodloužit na několik dní v posteli.
·        Vitamíny
Každé tělo v něčem strádá, obvykle jsou to ale vitamíny, které všem z nás nejvíce chybí. Zařaďte je do vašeho jídelníčku v podobě potravinových doplňků. Ne nadarmo, jsou běžně dostupné. Dejte svému organismu dávku ovoce a zeleniny a přidejte k nim i nějaký ten celaskon nebo jiné tablety, pro vaši prevenci.
Jestli jste se už rýmě nakonec nevyhnuli a dostali jste se do situace, kdy vás postihla, dbejte na to, aby co nejrychleji odezněla:
1.     Čaje– popíjejte dostatečné množství tekutin v podobě čajů s medem, citrónem a zázvorem. Jsou to přírodní antibiotika, které vás dostanou zpátky do formy.
2.     Napařování – i to je způsob, jak si rychle pomoci k tomu, být opět fit. Napařujte se pod párou, nebo solární lampou. Je to účinné a nápomocné.
3.     Sprej s mořskou solí – je množství dostupných sprejů proti rýmě, bohužel více škodlivých, než prospěšných. Zvolte variantu ve spreji s mořskou solí, který můžete stříkat do nosu neomezeně, jak vám to vyhovuje, bez možností narušení nosní sliznice.
4.      Odpočinek– důležitý a zcela zásadní je dodržovat klidový režim. I rýma se musí vyležet, aby se vaše tělo uzdravilo a nasbíralo ztracené síly. Dbejte na svůj čas pro odpočinek. A budete brzy opět ve formě.

Vyhněte se rýmě!
Ohodnoťte příspěvek