Starejte se o ně!

S módní vlnou „dřevorubeckého image“ řeší stále více mužů to, zda by jejich vzhledu vousy onlinechlap.cz neprospěly. A pokud ano, tak v jaké z variant. Plnovous, knír, bradka nebo snad jen třídenní strniště? Možností je hodně. Vždy je vhodné to probrat s holiči profesionály, kteří poradí nejlépe. Ti zkušení vousatou problematiku zkrátka umí a „mají to v oku“. Není od věci poradit se i se svými blízkými, rodinou a přáteli. Mají jaksi větší nadhled a jistě rádi poradí. Když se pro vousy rozhodnete, jistě budete chtít, aby rychle rostly, byly silné a zdravé. Jen ty zdravé totiž vypadají dobře! Jak na to? Co jim dávat?starší muž s vousy
 
Proteiny pro stavbu
Proteiny jsou takové základní stavební kameny pro stavbu buněk. Našim vlasům i vousům dodávají sílu a hustotu. Pokud jich mají dost, dobře rostou, nejsou lámavé a nechce se jim moc vypadávat. A co hlavně jíst, abychom jich měli dostatek? Hovězí a drůbeží maso, ryby, fazole.
 
Pro zdraví „béčka“
Důležité jsou vitamíny celé řady B. Ovšem tím nejdůležitějším „béčkem“ je pro vlasy a vousy podle názoru odborníků vitamín B7 – biotin. Také je někdy označován názvem vitamín H. Používá se k léčbě pacientů se ztrátou vlasů a vousů. Některá „béčka“. si náš organismus dokáže vytvořit sám. Ale jak stárneme, tato schopnost se bohužel vytrácí. Vitamíny řady B mu dodáme, když budeme jíst hodně vajec, ořechů, ovesných vloček a brambor.
 
Sílu z křemíku
Křemík je prvek, který nám pomůže, aby naše vlasy a vousy měly dostatek síly a dobře rostly. Vždyť dokáže pomáhat k uzdravení a růstu i našim zlomeným kostem! Ve stravě ho přijímáme, pokud konzumujeme okurky, celer, zelené fazolky, jahody nebo mango.břitva a štětka na holení
 
Ochranu od antioxidantů
Na tyto látky rozhodně nezapomínáme! Potřebujeme je, protože nás ohrožují volné radikály při dýchání znečištěného ovzduší nebo pokud se spálíme na slunci. Dostatek antioxidantů má listová zelenina, konopná a lněná semínka, potraviny obsahující tuky omega 3.
 
„Hodné bakterie“
Bakterií máme ve svých tělech velké množství. A ne všechny našemu zdraví prospívají. Ty „hodné“, prospěšné získáme, když do jídelníčku budeme zařazovat probiotika (jogurty, kefír), kvašené zelí, ale také kvalitní dobré pivko!